Wednesday, November 14, 2012

Lamaaanyee . -.-

okey. dimulakan dengan bismillah . :)

first sekali nak ucap salam maal hijrah :) buku baru dah bermula. so sama sama upgrade apa yang kurang eh ? tampung mana yang terkoyak. Life makin lama makin mencabar, so umur makin tua. kena cepat berubah , untuk diri sendiri jugak . kan ? kan ? 

second , i'm done with semester 1. cepat gilaa masa berjalan, rasa mcm baru habis eshh piee emm jaaa. yalaaa, bukak fb tengok status budak spm tulis ' 4 paper to go' teringat balik zaman sekolah. series rindu . hm hm . sekarang rasa nak keluar laa . seronok habis spm, tapi once u leaved the moment then u will think how to get back the sweet moment :').  result alhamdullilah. even ada satu paper kena repeat --'. tapi tak dismiss. so nanti sem 2 , i will try harder ! my promise :)

third . Kiosk baju aku alhamdullilah berjalan dengan lancar. ada bulan sale okayy . ada bulan sale downn teruk :( . tapi itulaa org cakap dugaan bila masuk berniaga. saingan sengit, sale tak okay. always think something different and rare from other utk nak attract customer utk beli baju kita. tapi bukan senang nak senang kan ? sabar dan berdoa. insyaallah :)

fourth . cuti sem ni aku pegi tambun with my mr Love :), aisyah dengan sorang lagi member haikal :). 
enjoy and habis tensyen dalam pala hotak. and thats the moment yg aku takkan lupa sepanjang setahun aku dengan soffi :'). dulu selalu jeles tak pegi jalan jauh jauh . tapi rupanya, sekarang aku dapat pergi jauh lagi dengan dia. hihi. :) . setiap detik setiap saat kita dekat sana tak pernah aku lupa. gambar tak banyak sebab banyak gambar aku yang songsang sikit. haha. so takboleh diuploadkan . :D. my bad, maaf yaaaa rakan rakan comel sekalian :)

fifth . setahun 2 bulan dengan dia. macam macam aku belajar, kadang kadang aku rasa aku betul tapi rupanya silap. nasib dia takpernah berhenti sabar dengan sikap aku. hm . rasa bersalah bila aku tau aku sayang dia tapi aku takpernah nak cuba untuk kurang sakitkan hati dia :'( . when u in a relationship , u will know whats the meaning of being sorang yang penyabar, sanggup berkorban and other word yang relate dengan satu hubungan yang people said LOVE. sad and yes. its hurt. Next year dah 19, aku harap hubungan biar sampai akhir. no more ayat terputus tengah jalan , so cliche ! --'. meloveyou soffi :') 

sixth. yes, lama tak update blog, kesian diaa, but hari hari aku bukak blog cuma tadak mood nak update and there no things yang boleh buat org rasa nak baca .baca dan terus baca blog aku yang sederhana ni. ;) just a cyber diary yg aku boleh luahkan apa yang aku rasa , apa yang aku nampak, dan paling penting apa yang aku cuba buat untuk org yang aku syg . :) . 


seventh. aku harap tahun baru ni lebih elok dan hidup aku diberkati :') . follower yang baik lagi cantik bergaya, aku minta maaf kalau ada tertulis yang biadap yang buat korang rasa 'eh, annoying gila minah ni' i'm sorry. and terima kasih sebab still baca my post yang mostly merepek dan gambar yang bajet cantik . hihi.


tiru ayat Dian watak Lisa Surihani dalam Istanbul Aku Datang . 
*dalam masa seminggu bantai tengok 2 movieee  . Budak Pailang dengan Istanbul Aku Datang, tengok tau ! series tak rugi . Enjoy ! :)

xoxo A ! 
hee :)

No comments:

Post a Comment

budak comel tgh bersuara