Tuesday, August 14, 2012

FAHAM TAK ERTI KATA MENYAMPAH ?

hallo mello :) 

nak hupdate lagi belog yang dah berhabuk ni . huhu

lagi beberapa hari dah nak raya kan ? aku satu hape tak beli g . first timee aahh ceni -.-
ni betul betul last minute --' 

bukan aku suka beli last last minute . masalah nyaa cuti yang macam sampah jaaa . *maafmenggunakan ayat kureng ajaq :/

tolonglaa faham, orang dah start cuti semua, tak habis habis dengan perangai kau yang tak bertimbang rasa tu, hishhh , dah tengah mengandung, sumpah aku rasa macam f**k gilaa :/

patutlaa kelas aku semua anti kau kan ? macam mana aku boelh terjebak dalam meminati subjek kau ehh ?

errghh . penat dan perlu rehat sangat sangat . 2 weeks tanpa cuti , memang awesome gila kan ? !

*ini luahan dari hati ke jiwa* tanak baca pun tak apa :)


hikhok . comelnyeee *syoksendiri :D
thanks buah hati <3 nbsp="nbsp" p="p">
tau tau jaa kita suka Hello Kitty yang kiut miut tu kan ?
yang tepi tu nama dia Tet :) dua dua buah hati bagi 
memang aku suka benda comel comel ;) 
ILOVEYOU CAPITAL S :) 


No comments:

Post a Comment

budak comel tgh bersuara