Thursday, August 2, 2012

Ramadhan yaa ramadhan :)

alhamdullilah . dah 13 hari umat islam berpuasa kann ? hee . lagi 27 hari nak raya ! yeay ! *overnyaaa -.-


kayy . nak taip panjang memang malasss gilaa tahap biawak . jadi biaq gmbar yang cerita boleh tak guysss ? :)

gambar gambar ni semua waktu malam majlis berbukak puasa dengan kolej . tapi kesian siapa yang sampai turn makanan habis . sabo yaaa :/

jeng jeng . yang kiut miut tu puteri aimi anass . nak num ? maaf , aku bukan keja agen cari jodoh . hik hik
yang lagi comel tu puteri alina . *k. menipunyaa -,-

ohmaiii ! gegirs lawaaa . *tipu ke 2 --'

jangan nya pasepa gambaq aku bnyak dgn dia . :p 
macam kembaq laaaa *tipu ke 3

see ? haha . memang gila cam -,-


mix yaaa . lauk campuq . muehehe. yang purple ala ninja tu dayah
k. dia dapat spa , temuduga penguatkuasa*jelessss
yang lagi segak tu ecah tiut miut <3 :=":" p="p">
aku takfaham kenapa ada muka kami -,-

ladiessss cantik *3 jaa . aku out . reject sebab pendek --'



settle . ekceli berlambak gmbaq si dayah upload . tak silap aku 137 .
tapi aku ni stok pemalas. so banyak ni jaaa ada . muahah :D

babai sayang sayang :)
nak tgk yang banyak
kelik sini yaaa :)




No comments:

Post a Comment

budak comel tgh bersuara